۱ آبان ۱۴۰۳، ۱۸:۴۳

معاون آموزش و پرورش اسلامشهر:

کشف استعدادهای قرآنی دانش آموزی در اسلامشهر در اولویت است

کشف استعدادهای قرآنی دانش آموزی در اسلامشهر در اولویت است

اسلامشهر- معاون پرورشی آموزش و پرورش اسلامشهر گفت: کشف استعدادهای قرآنی دانش آموزی در دستور کار مدیریت آموزش و پرورش اسلامشهر قرار دارد.

جواد رزمی در حاشیه گردهمایی استعدادهای قرآنی دانش آموزان اسلامشهر در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: در این گردهمایی قرآنی جمعی از دانش آموزان مقطع ابتدایی کشف استعداد شده به همراه والدین خود در این مراسم حضور داشتند تا زمینه رشد و پرورش استعدادهای قرآنی دانش آموزی در اسلامشهر بیش از گذشته فراگیر شود.

معاون پرورشی آموزش و پرورش اسلامشهر اظهار کرد: از مدتی قبل با بهره گیری از ظرفیت تعدادی از اساتید برجسته قرآنی تلاش شد در گام اول استعدادهای قرآنی دانش آموزان ١۵ مدرسه ابتدایی اسلامشهر شناسایی شوند و در مرحله دوم تمامی مدارس ابتدایی اسلامشهر وارد استعدادیابی قرآنی خواهند شد.

رزمی افزود: از جمله اهداف این طرح رشد و پرورش استعدادها و ظرفیت‌های قرآنی دانش آموزان است، تا همانگونه که اسلامشهر را علاوه بر نام آوران ورزشی به حافظان قرآنی می‌شناسند توانسته باشیم سهمی در ارتقا و افتخارآفرینی این خطه ارزشی و فرهنگی داشته باشیم.

معاون پرورشی آموزش و پرورش اسلامشهر با اشاره به حضور یکی از میهمانان برجسته قرآنی این گردهمایی گفت: حضور استاد ارجمند دکتر سید محمدحسین طباطبایی نابغه قرآنی جهان اسلام زینت بخش این مراسم قرآنی بود که دعوت ما را از شهر مقدس قم پذیرفت و در اسلامشهر شهر حافظان و قاریان قرآن حضوری ارزشمند یافت.

کد خبر 6265587

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha